پله گرد چیست؟

توسط : sanayeadmin در تاریخ شنبه 16, آوریل 2022 دسته : مقالات

پله گرد چیست؟ یک راه پله گرد به دور یک محور مرکزی می چرخد و هرچه بیشتر گردش داشته باشد به سمت بالا می رود. این یک نوع از پله ها مدور است که در آن بالابر به یک ستون مرکزی متصل می شود.  بر خلاف پله های مستقیم ، پله های گرد و منحنی ستون مرکزی ندارند. جالب اینجاست که اکثر راه پله های گرد که در خانه ها وجود دارند در واقع راه پله های مارپیچ هستند. برای اینکه آنها به صورت مارپیچ باشد ، پله ها باید به دور یک نقطه مرکزی بچرخند ، اما از طرف دیگر ، پله های گرد با فاصله مشخصی از نقطه مرکزی می چرخند.

پله گرد دوبلکس

در یک خانه دوبلکس ، پله گرد دوبلکس یکی از اصلی ترین گزینه های انتخابی است. بنابراین قابل درک است که باید با نهایت دقت طراحی شود … راه پله باید به گونه ای ساخته شود که بر تمام محدودیت های فضا غلبه کند. همچنین باید از نظر زیبایی نیز جذاب باشد و در هماهنگی کامل با دکوراسیون خانه شما باشد. برای کمک به شما در انتخاب درست ، شش نوع پله گرد دوبلکس مختلف را که به طور گسترده در معماری امروز استفاده می شود ، لیست می کنیم.

از نظر طراحی در فضای داخلی خانه ، گزینه پله گرد دوبلکس توسط طراحان و معمارانی انتخاب می شود که می خواهند راه پله را به نقطه کانونی خانه خود تبدیل کنند. از نظر ساخت و ساز ، این راه پله ها جمع و جور بوده و در مقایسه با انواع دیگر کمترین فضا را اشغال می کند.

پله گرد فلزی

سالهاست که سازندگان ، طراحان ، معماران و صاحبان خانه ها برای افزایش فضاهای مسکونی و تجاری به پله های گرد فلزی روی آورده اند. ما مفتخریم که انواع متنوعی از سبک ها و کارهای تکمیل شده را همراه با خدمات طراحی جامع برای ساختن یک راه پله گرد فلزی مناسب برای نیازهای شما ارائه می دهیم. ارائه محصولات ما مدل های زیادی از سبک ها را از سنتی به مدرن و هر آنچه در این بین است را پوشش می دهد. ما همچنین طیف گسترده ای از گزینه های رنگ رابرای هماهنگی پله فلزی گرد با دکوراسیون و رنگ آمیزی ساختمان شما ارائه می دهیم.

راه پله گرد فلزی یک انتخاب محبوب در بین سازندگان ، معماران و طراحان است. عناصر فلزی مانند نرده ها ممکن است با مواد دیگر ترکیب شوند یا کل پله ها از فلز ساخته شوند. چندین دلیل اصلی وجود دارد که چرا فلز برای پروژه های پله های مسکونی و تجاری گزینه مناسبی است. مزیت های پله گرد فلزی به ترتیب زیر عبارت است از:

  • مزیت شماره 1: تطبیق پذیری شدید

یک راه پله گرد فلزی را می توان بصورت سفارشی طراحی و در انواع مختلف و اندازه ها متفاوت ساخت. چه سبک شما ساده و سنتی یا مدرن باشد ، امکانات طراحی بی پایان هستند. مواد راه پله گرد فلزی معمول شامل فولاد ضد زنگ ، آلومینیوم و آهن فرفورژه است. هر یک از این گزینه های فلزی از مزایای زیبایی و ساختاری منحصر به فردی برخوردار است و تیم ما برای تعیین نوع فلز مناسب برای پروژه از نزدیک با هر مشتری همکاری می کند.

هر یک از گزینه های فلزی را می توان با سایر مواد طراحی نیز سازگار کرد تا ظاهر منحصر به فردی ایجاد کند. فلز اغلب با چوب ، شیشه و با کابل برای یک نتیجه خیره کننده ترکیب می شود. سک نمونه از سبک راه پله گرد فلزی آلومینیومی صنعتی و کاملاً سفارشی است که طرحی ساد را نشان می دهد ، در حالی که یک پله گرده آهنی فرفورژه از ظرافت مدرن و انتزاعی برخوردار است.

  • مزیت شماره 2: حداقل تعمیر و نگهداری

علاوه بر قابلیت استفاده در طراحی ، پله های گرد فلزی به دلیل نیاز به نگهداری بسیار کم شناخته شده اند. بر خلاف چوب ، پله های فلزی برای حفظ ظاهر خود نیازی به بازسازی ، لاک و رنگ مداوم ندارند.

  • مزیت شماره 3: حداکثر دوام

راه پله های گرد فلزی به نگهداری بسیار کمی نیاز دارند و آنها واقعاً ساخته شده اند تا دوام داشته باشند. پله فلزی گرد بسیار کاربردی و مقاوم در برابر تغییرات شدید دما و نوسانات رطوبت ، یک گزینه ایده آل است – چه در داخل خانه و چه در بیرون.


sanayeadmin


Deprecated: تابع the_author_description از نگارش 2.8.0 منسوخ شده است! به جای آن از the_author_meta('description') استفاده نمایید. in /home/sanayefeleziasem/public_html/wp-includes/functions.php on line 6078

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *